Klantenservice

Waarmee kunnen we je helpen?

Heb je een voedingsvraag, een vraag over je bestelling of een klacht over een product? Neem dan gerust contact met ons op! Dit kan via het contactformulier en telefonisch tijdens kantooruren.

Veel gestelde vragen

Wij bezorgen in een ruim postcode gebied. De postcodes zijn:

Gemeente Veghel
Gemeente Uden
alle postcodes met: 5200,5300,5400, 5502, 5600, 5700, 5800, 5900, 6000,
6500, 6600, 6800

Bij een bestelling tot € 50,- in ons bezorggebied zijn de bezorgkosten € 15,-

Bij een bestelling vanaf € 50,- leveren wij in ons postcode gebied gratis aan huis!

Nee, op dit moment is dat nog niet mogelijk. Indien u toch graag de mogelijkheden wilt bespreken kunt u contact met ons opnemen.

Onze chauffeurs bezorgen van maandag t/m vrijdag tussen 8.00-18.00 uur

Voor 17.00 uur besteld, binnen 2 werkdagen mits de producten voorradig zijn!
Indien de producten niet voorradig zijn, brengen wij u hiervan op de hoogte.

Dat heeft wel onze voorkeur. Mocht er onduidelijkheden zijn dan zal de chauffeur contact met u opnemen. Wij leveren de producten aan op een pallet en onze chauffeur zet de pallet op een droge plaats neer, indien mogelijk. Mocht er geen droge plaats zijn graag aangeven bij de bestelling.

 

U kunt aangeven wanneer u graag de bestelling wilt ontvangen. Echter kunnen wij hier niet altijd rekening mee houden. U kunt dit aangeven bij het veld opmerkingen.

Ja, dit kunt u aangeven bij de bestelprocedure

Op iedere voerzak staat een houdbaarheidsdatum waarop vermeld staat tot wanneer het houdbaar is. Wij raden aan om het voer in een afgesloten ton/kist te bewaren, op een koele plaats.

Indien u uw bestelling wilt retourneren, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen bestellingen alleen retour indien de verpakking nog niet is aangebroken en de houdbaarheidsdatum nog niet is overschreden.

Indien je vraag er niet tussen staat, neem dan gerust contact met ons op! Dit kan via het contactformulier of telefonisch tijdens kantooruren.